Perjantaina kello soi 5.20 Víkissä. Säätiedote torppasi alkuperäisen
ajatuksemme ajaa itään, joten pakkasimme termarit reppuun ja suuntasimme
meren tuntumaan odottelemaan auringonpimennystä. Dyrhólaeyn kallioilla auringon nousua katsellessamme tiesimme olevamme oikeassa paikassa.
| (Kuva: Ninni) |
Black swans and solar eclipse, basic morning in Iceland.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti