Ei vitsi mitä kuvia! Ihan mielettömän hienoja :)
Näistä maisemista taitaa olla miltei mahdotonta ottaa huonoa kuvaa :) kunpa kameralla saisi tallennuttua sen fiiliksen paikan päällä.
Ei vitsi mitä kuvia! Ihan mielettömän hienoja :)
VastaaPoistaNäistä maisemista taitaa olla miltei mahdotonta ottaa huonoa kuvaa :) kunpa kameralla saisi tallennuttua sen fiiliksen paikan päällä.
Poista