torstai 22. tammikuuta 2015

Homeless in Iceland, Part 2: Reynisfjara


2 kommenttia:

  1. Ei vitsi mitä kuvia! Ihan mielettömän hienoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä maisemista taitaa olla miltei mahdotonta ottaa huonoa kuvaa :) kunpa kameralla saisi tallennuttua sen fiiliksen paikan päällä.

      Poista